«Қазақтелеком» АҚ ОТД, ҚТО абоненттерін – «iD Phone BUSINESS» АТС РЕСМИ ХАБАРЛАНДЫРУ

«Қазақтелеком» АҚ ОТД, ҚТО абоненттерін – Портативті үнемді «iD Phone BUSINESS» АТС топтамасын пайдаланушыларға

РЕСМИ ХАБАРЛАНДЫРУ

BroadWorks SIP- тұғырнаманың бағдарламалық жасақтамасын жаңартуға (бұдан әрі- БЖ) және R14 релизден R18 релизге БЖ нұсқасына өтуге байланысты, сонымен қатар Телекоммуникация қызметтерін көрсетудің Үлгі шартына iD Phone/Business Trunk қызметін көрсетуге Қосымша келісімнің 23- тармағына сәйкес, осымен сізді төменде көрсетілген өзгерістер туралы хабарландырамыз:

  1. 2014.01.07 бастап iD Phone қызметінің өнім кейстің өзгеруі туралы:

  • iD Phone нөмірді пайдалануға ұсыну үшін ай сайынғы төлемде қосымша қызмет көрсету түрлерінің жиынтығын ұсыну үшін төлем есепке алынды, ол өзіне мына тізімге сәйкес 16 қызмет түрін қосады:

Р/н

01.07.2014 дейін «Ақылды телефон» топтамаға кіретін, ҚҚТ қызметтердің атауы

01.07.2014 бастап «Ақылды телефон» топтаманың құрамындағы өзгерістер

1

Шақыруларды сөзсіз қайта бағыттау (Call Forwarding Always)

өзгеріссіз

2

Үш жақты конференция (Three-Way Call)

өзгеріссіз

3

8 нөмірді өте тез теру (Speed Dial 8)

өзгеріссіз

4

Шығатын шақырулар жоспары (Outgoing Calling Plan)

өзгеріссіз

5

Желі бос емес жағдайда шақыруларды қайта бағыттау (Call Forwarding Busy)

өзгеріссіз

6

Абоненттер жауап болмаған кезде шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding No Answer)

өзгеріссіз

7

Шақыруды күту (Call Waiting);

өзгеріссіз

8

«Мазаламау» тәртібі (Do Not Disturb)

өзгеріссіз

9

Шақырушы абоненттің нөмірін және атын көрсету (CallingLineIDDelivery)

Шақырушы абоненттің атын көрсету (Calling Name Delivery)

10

Шақырушы абоненттің нөмірін көрсету (Calling Number Delivery)

11

Нөмірді анықтауға тыйым салуы бар кіретін шақырулардан бас тарту мүмкіндігі (Anonymous Call Rejection)

Шақыруларды таңдамалы қабылдау (Selective Call Rejection);

12

Топ ішінде автоматты қоңырау соғу (Automatic Callback)

Шақыруды ұстап тұру (Flash Call Hold);

13

Сөйлесу барысында қоңырау соғуды аудару (Call Transfer)

Шақыруларды таңдамалы қабылдау (Selective Call Acceptance);

14

100 нөмірді өте тез теру (Speed Dial 100);

Нөмірді қайта теру (Last Number Redial);

15

Абонент қолжетімсіз болған кезде, шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding Not Reachable)

Желінің сыртқы сәйкестендірушісін көрсету (External Calling Line ID Delivery)

16

Әрбір ішкі клиентке жеке шығатын шақыруларға шектеу (Outgoing Calling Plan)

Шығатын шақырулардың кеңейтілген жоспары (Enhanced Outgoing Calling Plan)

  1. 2014.01.07 бастап мүмкіндіктері кеңейтілген қызметтерді көрсету және тарификациялау талаптарының өзгеруі туралы:

  • «Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User)» мүмкіндіктері кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User) қосымша қызметке қайта қосылатын болады.

  • «Шақыруларды өңдеу орталығы (Call centre)» мүмкіндіктері кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары Шақыруларды өңдеу орталығы (Call Center Standard) қосымша қызметтерге қайта қосылатын болады. Бұл ретте абоненттік төлем ШҚО әрбір агентіне есептелінеді (әрбір агентке ҚҚС-пен 300 теңге).

  • «BW Communicator w/G.729 бағдарламалық коммуникатор» мүмкіндігі кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары «BroadTouch Business Communicator PC бағдарламалық коммуникатор» қосымша қызметіне қайта қосылады.

  • «Көп нүктелі аудиоконференция (Instant Conferencing)» мүмкіндігі кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары «Көп нүктелі аудиоконференция (Meet Me Conferencing)» қосымша қызметіне қайта қосылатын болады.

  • Кеңейтілген сервиспен мына қызметтер қолжетімсіз болады:

  1. Қосымша ID Phone-терминалды тіркеу (Softphone ) (Shared Call Appearance),

  2. АнтиАОН (Calling Line ID Delivery Blocking),

  3. Желіні әкімшілік бұғаттау (Intercept User)

  4. Жүйелі іздестіру және қоңырау соғу (Follow-me),

  5. Есептерді генерациялау (Inventory Report)

  6. Топты бұғаттау (Intercept Group)

  7. Алыстанған жұмыс жасау функциясы(Remote Office)

  • ҚҚТ қосыша топтамаға кіретін, 12 қызмет қолжетімсіз болады:

1. Кіретін шақыруларды таңдалған қабылдау (Selective Call Acceptence)
2. шақыруларды «Парковкасы» (Call Park)
3. Шақыруды ұстап тұрған уақытта әуен (Music On Hold)
4. Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)
5. Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз» (CommPilot Express)
6. Маңыздылығы басымды шақыру (Priority Alert)
7. Кіретін байланыстан таңдалған бас тарту (Selective Call Rejection)
8. Сөйлесуге қосылу (Directed Call Pickup)
9. Шығатын шақыруларды кеңейтілген шектеу (Enhanced Outgoing Calling Plan)
10. Шақыруды таңдау (Call Pickup)
11. Кіретін шақыруды бірнеше терминалдарға бір уақытта жіберу (SimultaneousRingPersonal)
12. Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User, call notify)

Мүмкіндігі кеңейтілген қызметтер абоненттері- пайдаланушыларға «Базалық» немесе «Премиалды» ҚҚТ қосымша топтамаларды қосуды ұсынамыз.

  • Мына қосымша қызметтерді тарификациялау тәртібі өзгереді:

Қосымша қызметтің атауы

Қосылу үшін бір жолғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

Ұсыну үшін ай сайынғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User)

3 500

100

Хатшы консолі (Receptionist)

3 500

1 500

MS Outlook және MS Explorer сервистерді конфигурациялау мүмкіндігі (Assistant-Enterprise)

1 800

100

BroadTouch Business Communicator PC бағдарламалық коммуникатор

0

0

Шақыруларды өңдеу орталығы (CallCenterStandard) (әрбір агент үшін)

3 000

300

Сериялық топты ұйымдастыру (Hunt Group)

8 993

300

Көп нүктелі аудиоконференция (Meet Me Conferencing)

3 500

500

Автоматты хатшы (Auto Attendant)

3 500

500

  • iD Phone, iD Phone VIP нөмірге жаңа ҚҚТ қосымша топтамалары енгізіледі:

Қосымша ҚҚТ топтамасының атауы

ҚҚТ сервистердің атауы

Қосылу үшін бір жолғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

Ұсыну үшін ай сайынғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

«Базалық«

1) қосымша 5 терминалды тіркеу (Shared Call Appearance 5)

3 500

100

2) Алыстанған кеңсе (Remote Office)
3) Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз» (CommPilot Express)
4) Жүйелі шақыру (Sequential Ring)
5) Шақыруды бір уақытта жіберу (Simultaneous Ring Personal)
6) Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)

«Премиалды«

1) Автоматты хатшы (Auto Attendant)

11 200

200

2) Шақыруды ұстап түру тәртібіндегі әуен (Music on Hold)
3) Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз» (CommPilot Express)
4) Жүйелі шақыру (Sequential Ring)
5) Шақыруды бір уақытта жіберу (Simultaneous Ring Personal)
6) Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)
7) Қосымша 5 терминалды тіркеу (Shared Call Appearance 5)
8) Алыстанған кеңсе (Remote Office)
  • iDPhone нөмірді өзіне 34 ҚҚТ қызметтерді қосатын, iDPhoneVIP нөмірге қайта қосу мүмкіндігі пайда болады:

1) «Мазаламау» тәртібі (Do Not Disturb)
2) Үш жақты конференция (Three-Way Call)
3) Шақыруды ұстап тұру (Call Park)
4) Қосымша 5 терминалды тіркеу (Shared Call Appearance 5)
5) Алыстанған кеңсе (Remote Office)
6) Аутентификация (Authentication)
7) Шақыруды күту (Call Waiting)
8) АнтиАОН (Calling Line ID Delivery Blocking)
9) Шақыратын абоненттің атын көрсету (Calling Name Delivery)
10) Шақыратын абоненттің нөмірін көрсету (Calling Number Delivery)
11) Кіретін шақырулар үшін жоспар (Incoming Calling Plan)
12) Шығатын шақырулар үшін жоспар (Outgoing Calling Plan)
13) Шақыруларды сөзсіз қайта бағыттау (Call Forwarding Always)
14) Желі бос емес болған жағдайда шақыруларды қайта бағыттау (Call Forwarding Busy)
15) Абонент жауап қайтармаған кезде шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding No Answer)
16) Абонент қолжетімсіз болған кезде шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding Not Reachable)
17) Қайта шақыру (Call Return)
18) Шақыруды бағыттау (Call Transfer)
19) Шақыруды ұстау (Flash Call Hold)
20) Нөмірді қайта теру (Last Number Redial)
21) Қоңырау соғу тобы (Hunt Group)
22) Анонимді шақырулардан бас тарту (Anonymous Call Rejection)
23) Автоматты қоңырау соғу (Automatic Callback)
24) 100 нөмірді жеделдетілген теру (Speed Dial 100)
25) 8 нөмірді жеделдетілген теру (Speed Dial 8)
26) Шақыруды қағып қалу (Call Pickup)
27) Шақыруды ұстап қалу тәртібіндегі әуен (Music On Hold – User)
28) Маңызды шақырудар кезіндегі хабарландыру (Priority Alert)
29)Шақыруларды таңдалған қабылдау (Selective Call Acceptance)
30)Шақырулардан таңдалған бас тарту (Selective Call Rejection)
31) Шығатын шақырулардың кеңейтілген жоспары (Enhanced Outgoing Calling Plan)
32) Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз»(CommPilotExpress)
33) Шақыруды бір уақытта жіберу (Simultaneous Ring Personal)
34) Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)

iD Phone VIP нөмірді қосу құны – ҚҚС есепке алумен 14 000 теңге, абоненттік төлем – ҚҚС есепке алумен 2 350 теңге.

Осы ақпаратпен сондай- ақ «Қазақтелеком» АҚ-ның ресми сайттарында танысуға болады: http://www.telecom.kz, http://idphone.kz

Запись опубликована в рубрике Уведомления. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Комментарии запрещены.