«Қазақтелеком» АҚ КСД абоненттеріне – «iD Phone BUSINESS» АТС РЕСМИ ХАБАРЛАНДЫРУ

«Қазақтелеком» АҚ КСД абоненттерінеПортативті үнемді «iD Phone BUSINESS» АТС топтамасын пайдаланушыларға

РЕСМИ ХАБАРЛАНДЫРУ

BroadWorksSIP- тұғырнаманың бағдарламалық жасақтамасын жаңартуға (бұдан әрі- БЖ) және R14 релизден R18 релизге БЖ нұсқасына өтуге байланысты, сонымен қатар Телекоммуникация қызметтерін көрсетудің Үлгі шартының iD Phone/Business Trunk қызметін көрсетуге Қосымша келісімнің 23- тармағына сәйкес, осымен сізді төменде көрсетілген өзгерістер туралы хабарландырамыз:

  1. 2014.01.07 бастап iD Phone қызметінің өнім кейсіне өзгерістер туралы:

  • «Қазақтелеком» АҚ КСД абоненттердің iDPhone нөмірлері iDPhoneCorporation нөмірлерге аударылады, оның ай сайынғы төлеміне ҚҚТ 18 қызметтері қосылған:

1) Шақыратын абоненттің нөмірін және атын көрсету (Calling Line ID Delivery)
2) Кіретін шақыруларды сөзсіз қайта бағыттау (Call Forwarding Always)
3) Нөмірді анықтауға тыйым салумен кіретіншақырулардан бас тарту мүмкіндігі (Anonymous Call Rejection)
4) Сөйлесу үдерісінде шақыруды аудару (Call Transfer)
5) Үш жақты аудиоконференцсвязь (Three-Way Call)
6) Абонент қол жетімді болмаған кезде шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding Not Reachable)
7) Абонент жауап бермеген кезде шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding NoAnswer)
8) Абонент бос емес болғанда шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding Busy)
9) Шақыруды күту (Call Waiting)
10) «Мазаламау» тәртібі (Do Not Disturb)
11) Шығатын шақыруларды шектеу (Outgoing Calling Plan)
12) 8 нөмірді жеделдетілген теру (Speed Dial 8)
13) 100 нөмірді жеделжетілген теру (Speed Dial 100)
14) Топ ішінде автоматты қоңырау соғу (Automatic Callback)
15) 2014.01.07 бастап «Әрбір ішкі клиент үшін жеке шығатын шақыруларды шектеу (Outgoing Calling Plan)» қызметі шақыруларды «Паркілеу»(Call Park) қызметіне ауыстырылды
16) Шақыруды таңдау (Call Pickup) – қызмет 2014.01.07 бастап қосылды
17) АнтиАОН (Calling Line ID Delivery Blocking) – қызмет 2014.01.07 бастап қосылды
18) Нөмірді автоматты қайта теру (Last Number Redial) – 2014.01.07 бастап қызмет қосылды

  1. 2014.01.07 бастап мүмкіндіктері кеңейтілген қызметтерді көрсету және тарификациялау талаптарына өзгерістер туралы:

  • «Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User)» мүмкіндіктері кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User) қосымша қызметке қайта қосылатын болады.

  • «Шақыруларды өңдеу орталығы (Call centre)» мүмкіндіктері кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары Шақыруларды өңдеу орталығы (Call Center Standard) қосымша қызметтерге қайта қосылатын болады. Бұл ретте абоненттік төлем ШҚО әрбір агентіне есептелінеді (әрбір агентке ҚҚС-пен 300 теңге).

  • «BW Communicator w/G.729 бағдарламалық коммуникатор» мүмкіндігі кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары «BroadTouch Business Communicator PC бағдарламалық коммуникатор» қосымша қызметіне қайта қосылады.

  • «Көп нүктелі аудиоконференция (Instant Conferencing)» мүмкіндігі кеңейтілген қызметтің абоненттері- пайдаланушылары «Көп нүктелі аудиоконференция (Meet Me Conferencing)» қосымша қызметіне қайта қосылатын болады.

  • Кеңейтілген сервиспен мына қызметтер қолжетімсіз болады:

  1. Қосымша ID Phone-терминалды тіркеу (Softphone ) (Shared Call Appearance),

  2. АнтиАОН (Calling Line ID Delivery Blocking),

  3. Желіні әкімшілік бұғаттау (Intercept User)

  4. Жүйелі іздестіру және қоңырау соғу (Follow-me),

  5. Есептерді генерациялау (Inventory Report)

  6. Топты бұғаттау (Intercept Group)

  7. Алыстанған жұмыс жасау функциясы(Remote Office)

  • Қосымша ҚҚТ топтамаларға кіретін 12 қызметтер қолжетімсіз болады:

1. Кіретін шақыруларды таңдалған қабылдау (Selective Call Acceptence)
2. Шақыруларды «Паркілеу» (Call Park)
3. Шақыруды ұстап тұрған кездегі әуен (Music On Hold)
4. Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)
5. Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз» (CommPilot Express)
6. Маңыздылығы басым шақыру (Priority Alert)
7. Кіретін шақырудан таңдалған бас тарту (Selective Call Rejection)
8. Сөйлесуге қосылу (Directed Call Pickup)
9. Шығатын шақыруларды кеңейтілген шектеу (Enhanced Outgoing Calling Plan)
10. Шақыруды таңдап алу (Call Pickup)
11. Бірнеше терминалдарға кіретін шақыруды бір уақытта жіберу (Simultaneous Ring Personal)
12. Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User, call notify)

Мүмкіндігі кеңейтілген қызметтер абоненттері- пайдаланушыларға «Базалық» немесе «Премиалды» ҚҚТ қосымша топтамаларды қосуды ұсынамыз.

  • Мына қосымша қызметтерді тарификациялау тәртібі өзгереді:

Қосымша қызметтің атауы

Қосылу үшін бір жолғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

Ұсыну үшін ай сайынғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

Әмбебап дауыс поштасы (Voice Messaging User)

3 500

100

Хатшы консолі (Receptionist)

3 500

1 500

MS Outlook және MS Explorer сервистерді конфигурациялау мүмкіндігі (Assistant-Enterprise)

1 800

100

BroadTouch Business Communicator PC бағдарламалық коммуникатор

0

0

Шақыруларды өңдеу орталығы (CallCenterStandard) (әрбір агентке)

3 000

300

Сериялық топты ұйымдастыру (Hunt Group)

8 993

300

Көп нүктелі аудиоконференция (Meet Me Conferencing)

3 500

500

Автоматты хатшы (Auto Attendant)

3 500

500

  • iD Phone Corporation, iD Phone VIP нөмірлерге жаңа қосымша ҚҚТ топтамалары енгізіледі:

Қосымша ҚҚТ топтаманың атауы

ҚҚТ сервистердің атауы

Қосылу үшін бір жолғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

Ұсыну үшін ай сайынғы төлем, ҚҚС есепке алумен теңге

» Базалық «

1) қосымша 5 терминалды тіркеу (Shared Call Appearance 5)

3 500

100

2) Алыстанған кеңсе (Remote Office)
3) Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз» (CommPilot Express)
4) Жүйелі шақыру (Sequential Ring)
5) Шақыруды бір уақытта жіберу (Simultaneous Ring Personal)
6) Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)

«Премиалды «

1) Автоматты хатшы (Auto Attendant)

11 200

200

2) Шақыруды ұстап түру тәртібіндегі әуен (Music on Hold)
3) Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз» (CommPilot Express)
4) Жүйелі шақыру (Sequential Ring)
5) Шақыруды бір уақытта жіберу (Simultaneous Ring Personal)
6) Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)
7) Қосымша 5 терминалды тіркеу (Shared Call Appearance 5)
8) Алыстанған кеңсе (Remote Office)

  • iDPhoneCorporation нөмірді өзіне 34 ҚҚТ қызметтерді қосатын, iDPhoneVIP нөмірге қайта қосу мүмкіндігі пайда болады:

1) «Мазаламау» тәртібі (Do Not Disturb)
2) Үш жақты конференция (Three-Way Call)
3) Шақыруды ұстап тұру (Call Park)
4) Қосымша 5 терминалды тіркеу (Shared Call Appearance 5)
5) Алыстанған кеңсе (Remote Office)
6) Аутентификация(Authentication)
7) Шақыруды күту (Call Waiting)
8) АнтиАОН (Calling Line ID Delivery Blocking)
9) Шақыратын абоненттің атын көрсету (Calling Name Delivery)
10) Шақыратын абоненттің нөмірін көрсету (Calling Number Delivery)
11) Кіретін шақырулар үшін жоспар (Incoming Calling Plan)
12) Шығатын шақырулар үшін жоспар (Outgoing Calling Plan)
13) Шақыруларды сөзсіз қайта бағыттау (Call Forwarding Always)
14) Желі бос емес болған жағдайда шақыруларды қайта бағыттау (Call Forwarding Busy)
15) Абонент жауап қайтармаған кезде шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding No Answer)
16) Абонент қолжетімсіз болған кезде шақыруды қайта бағыттау (Call Forwarding Not Reachable)
17) Қайта шақыру (Call Return)
18) Шақыруды бағыттау (Call Transfer)
19) Шақыруды ұстау (Flash Call Hold)
20) Нөмірді қайта теру (Last Number Redial)
21) Қоңырау соғу тобы (Hunt Group)
22) Анонимді шақырулардан бас тарту (Anonymous Call Rejection)
23) Автоматты қоңырау соғу (Automatic Callback)
24) 100 нөмірді жеделдетілген теру (Speed Dial 100)
25) 8 нөмірді жеделдетілген теру (Speed Dial 8)
26) Шақыруды қағып қалу (Call Pickup)
27) Шақыруды ұстап қалу тәртібіндегі әуен (Music On Hold – User)
28) Маңызды шақырудар кезіндегі хабарландыру (Priority Alert)
29) Шақыруларды таңдалған қабылдау (Selective Call Acceptance)
30) Шақырулардан таңдалған бас тарту (Selective Call Rejection)
31) Шығатын шақырулардың кеңейтілген жоспары (Enhanced Outgoing Calling Plan)
32) Сценарийлерді жасау, мысалы, «кеңседе қолжетімді», «кеңседен тыс қолжетімді», «бос емес», «қолжетімсіз» (CommPilot Express)
33) Шақыруды бір уақытта жіберу (Simultaneous Ring Personal)
34) Дауыс порталы арқылы шығатын байланыс (Voice Portal Calling)

iD Phone VIP нөмірді қосу құны – ҚҚС есепке алумен 14 000 теңге, абоненттік төлем – ҚҚС есепке алумен 2 350 теңге.

Осы ақпаратпен сондай- ақ «Қазақтелеком» АҚ-ның ресми сайттарында танысуға болады: http://www.telecom.kz, http://idphone.kz

Запись опубликована в рубрике Уведомления. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Комментарии запрещены.